onsdag 28. november 2012

Lommebok i Tekstilfaget


For en stund siden hadde jeg tekstil eller Kjole og draktsyerfaget i Prosjekt til fordypning. Her fikk vi i oppgave å lage en liten lommebok eller lignende med glidelås. I hovedsak var det å sette inn glidelås læreren ville at vi skull lære. Jeg valgte da å lage en form for lommebok, som jeg fikk plass til kort, penger og mobil, uten at pungen ble for stor. Dette klarte jeg da å gjøre, og jeg fikk på egne kortlommer på innsiden.


På innsiden hadde jeg to kortlummer, slik at jeg har plass til alle kortene mine, og de kortene som brukes mest har jeg da øverst. På utsiden er pungen bare dekorert med stoffet jeg brukte, jeg fant ikke noe som helt passet inn ellers, og det ville bare blitt noe som hektet seg fast når jeg skulle ha den inn og ut av lommen.

Selv ble jeg fornøyd med resultatet, men jeg kunne ha brukt litt lengre tid på sømmen rundt, slik at den hadde blitt litt jevnere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar