torsdag 7. november 2013

Oppgave: Høy paralell dekorasjon + lykt


Onsdagens oppgave, da vi samtidig hadde 10 klasse på besøk og jobbet litt rundt omkring hele dagen.

Det er brukt lite materialer i dekorasjonen, men den har allikevel blitt stor og fyldig. Jeg var heldig og fikk solgt den til en lærer på VG1 som tilfeldigvis så den når hun var innom klasserommet. Da tjente bedriften vår litt ekstra penger!


Jeg laget også denne lykten, som er veldig enkel å lage, da jeg bare har brukt kobberfarget buljongtråd og snurret rundt vasen, og satt fast materialer som tåler å stå en stund uten vann. Jeg har også brukt den samme måten med buljongtråd for å feste lillarosa sisal på vannpropper og feste på disse, slik at jeg kunne ha orkidèer på. Disse blomstene kan du selvførgelig bytte ut og ha i nytt vann i vannproppene.

Hva syntes du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar