tirsdag 3. september 2013

Blomster i fokus

Da var det duket for et nytt skoleår og selvfølgelig går jeg videre fra Design og Håndverk. I år er jeg å finne på Blomserdekoratør linja, ved samme skole som ifjor. Jeg tror virkelig dette er veien for meg å gå og jeg vil nok fortsette å legge ut arbeidene mine på denne bloggen.

Så, da kan jeg vel starte med å legge ut arbeidene jeg har gjort hittil.

Luftig rosebukett i radial grupperingsteknikk. Dette er første gang jeg noen gang har satt opp en bukett, samtidig som jeg nylig har brukket begge armene, og endelig fått av gipsen på den siste armen. Med andre ord er den venstre armen min noe vanskelig å jobbe med, da jeg ikke har noe krefter i den, bevegeligheten er ikke på topp og jeg har en finger som ikke fungerer normalt.

Rund, lukket, dekorativ bukett. Den andre buketten jeg noen sinne har laget, fortsatt i radial grupperingsteknikk. Alt i alt er jeg fornøyd, og buketten har stått på bordet hjemme siden den ble lagd.

Rund, dekorativ dekorasjon. Arbeid med oasis, og den er ikke 100% ferdig og står enda på kjøla på skolen. Jeg er absolutt ikke fornøyd, men vil ta med meg dette til neste gang. Jeg ser det at å ikke forbrede seg på noen måte er dumt. Det kan være lurt å tenke igjennom hvordan man vil ha sluttresultatet før man starter, slik at man har noe å forholde seg til.

Det var det vi har rukket til nå, men tro meg, ny oppdatering kommer snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar