torsdag 5. september 2013

Dekorasjoner i oasis 04/09

På skolen igår hadde vi vikar og da fikk vi en veldig løs oppgave, hvor vi egentlig kunne lage hva vi ville. Jeg lagde da 2 dekorasjoner i oasis. Dekorasjonen på bilde er en dekorasjon jeg lagde i en lang, litt oval skål og ville prøve å utfordre meg selv litt med å lage en avlang dekorasjon. Jeg syntes selv at jeg i hovedsak klarte det jeg ville, men at den blå kula i midten ble litt for mye i forhold til resten, med tanke på at den er altfor rund og høy. Dette føler jeg da at ødelegger formen.

Vidre lagde jeg også denne dekorasjonen, som jeg selv ble veldig fornøyd med. Her har jeg brukt hortensia, hortensia-blader samt fyllt inn rundt med Chrysantemum. Jeg ser i ettertid at jeg kunne ha lagt mose eller noe lignende over oasisen, da hortensiaen er litt gjennomsiktig og du på grunn av dette kan se oasisen, men det er bare noe jeg må huske på til neste gang. Denne dekorasjonen er noe jeg kunne vert tilfreds med å ha på stuebordet hjemme, og mener derfor også at jeg kunne vert tilfreds med å solgt den i en butikk, hvis jeg hadde gjort små justeringer, slik som å legge til mose over oasisen.

-Ny oppdatering kommer snart! -Christina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar